Gyakori kérdések | ags 92 Kft.

Gyakori kérdések

Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?

A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket.  Majd  küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!

Milyen módon fizethetek?

- utánvét
- banki átutalás
 

Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?

E-mail-ben értesítjük  a kiszállítás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról!
Futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetősége van telefonon egyeztetni az időpontot.

Véletlenül rossz adatot adtam meg, illetve modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?

Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy az kapcsolatok menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?

Amennyiben nincs a megrendeléskor megadott szállítási címen,  a küldemény kézbesítésekor, a futár telefonon fogja megkeresni a kézbesítés céljából illetve a megrendelés szám alapján Nálunk tudnak érdeklődni a csomagról ! 
Ha az utánvétes csomagküldést választja, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a futárnak kell megfizettni, amikor az kiszállítja a terméket. 

Mekkora a szállítási költség?

Postaköltség/futárszolgálat: bruttó 1400 Ft.,
   

Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?

Élhet az elállási jogával és mi 30 napon belül visszafizetjük a termék vételárát. Önt csak a visszaszállítás költsége terheli ilyen esetben. Részletesebb információkat az elállási jogról az Általános Szerződési Feltételekben talál.

Személyi higiénés termék kinyitása után nincs mód visszatérítésre/termékcserére.

Mi történik, ha a megrendelt termék nem megfelelő színű, méretű?

Abban az esetben, ha a fogyasztó a  kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül visszaküldi postázási címünkre a kifogástalan terméket (számlával vagy számlamásolattal), úgy azt szívesen kicseréljük a kért termékre, vagy egyéb, a visszárulevélen feltüntetett termékre. Visszárulevél kitöltése nem kötelező, a vevő bármely más módon (emailben, sajátkezűleg írt levélben, stb.) kérheti a termék cseréjét! A cserelehetőség csak a fogyasztókra vonatkozik!

Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?

Amennyiben a termékkel nincs megelégedve, jelezze felénk bármely módon (visszárulevélen megjelölheti, emailt küldhet, vagy sajátkezűleg írhat egy rövid üzenetet, melyet a csomagba tehet a termék mellé, stb.) , a számlával vagy számlamásolattal, címkézéssel ellátott árut küldje vissza postázási címünkre az átvételtől számított 8 munkanapon belül! A vételárat visszafizetjük a megadott bankszámlaszámra! Munkánkat megkönnyíti, és a vételár visszautalását meggyorsítja, ha a bankszámlaszámát a visszapostázás előtt, vagy még annak folyamán megírja részünkre! Az elállási jog csak a fogyasztókra vonatkozik!

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 5 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyek nincsenek készleten, sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani, hiszen ez attól függ mennyi időn belül sikerül a terméket beszerezni. Ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.

Átvehetem a termékeket személyesen?

A megrendelések személyes átvételére nincs lehetőség!

Adnak a termékekhez garanciát?

Minden termékre gyártó által biztosított magyarországi garancia érvényes, amelyek időtartama gyártónként és terméktípusonként változó.  Bővebb információt a garanciáról a gyártók weboldalán talál.